Reklamační řád

1. Obecné ustanovení

Ing. Kateřina Bedlivá, IČ 06924034 se sídlem Náhon 102/2, Hradec Králové, 500 09, poskytující služby v oblasti výuky tance pod obchodní značkou „Katy Bedliva Dance Projects“ (dále jen „Katy Bedliva Dance Projects“) vydává v návaznosti na zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, tento reklamační řád.

Tento reklamační řád upravuje vzájemná práva a povinnosti mezi Katy Bedliva Dance Projects a účastníky kurzů, workshopů a dalších akcí, které pořádá Katy Bedliva Dance Projects (dále jen „zákazník“ nebo „zákazníci“). Kurzy, workshopy a další akce pořádané Katy Bedliva Dance Projects jsou nadále označovány jako „události”.

S tímto reklamačním řádem zákazník automaticky souhlasí, pokud potvrdil souhlas se Všeobecnými obchodními podmínkami.

2. Rozsah a podmínky reklamace/stížnosti

Zákazník má právo podat Katy Bedliva Dance Projects reklamaci/stížnost na jakýkoliv kurz, workshop, či jinou událost pořádanou Katy Bedliva Dance Projects. Konkrétně na metodu výuky lektora a/nebo organizaci události.

Reklamaci/stížnost uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, a to na adresu Ing. Kateřina Bedlivá, Náhon 102/2, Hradec Králové, 500 09 nebo e-mailem na info@katybedliva.cz.

Písemná reklamace/stížnost musí obsahovat: jméno a příjmení zákazníka, adresu zákazníka a popis předmětu reklamace/stížnosti. Nebude-li zaslaná písemnost zákazníka obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace/stížnosti, nebude tato písemnost kvalifikována jako reklamace/stížnost.

3. Způsob a lhůty vyřízení reklamace/stížnosti

Katy Bedliva Dance Projects je povinna reklamaci/stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace/stížnosti od zákazníka, pokud se Katy Bedliva Dance Projects se zákazníkem nedohodli na delší lhůtě. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace/stížnost doručena na výše uvedenou adresu.

Katy Bedliva Dance Projects prověří předmět reklamace/stížnosti a pokud ji uzná za relevantní navrhne adekvátní řešení či kompenzaci. Finanční kompenzace může proběhnout formou vrácení peněz za akci (v plné nebo částečné výši), které se reklamace týká, nebo formou slevy na další akci.

Po vyřízení reklamace bude Katy Bedliva Dance Projects zákazníka informovat o vyřízení reklamace e-mailem a vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

4. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 9.5. 2022 a platí za upřesnění všeobecných obchodních podmínek Katy Bedliva Dance Projects.